tungt

Å just moronmål, duschade och städade mitt rum, som var som en katastrof. Bättre fiilis såhär meeen tuusans slut. Igår blev det utgång, lite spontant jo, men jag hade trevligt och en massa bekanta hade också hittat till Affes. Fiilisen var hög och jag hade skitskoj. Mycke bättre en ettan och kanske det skönaste, inga jävla skjutsar hit och skjutsar dit, sånt är dyrt! 
Kanske en kossukola för mycket men hey, sånt händer. Fast någon stor förändring märkte jag nog inte. Men nu blir det inga mera (spontana) utgångar före 26.9 för då blir det pamarkväll i stan men favoritflickorna! 
 Idag ska jag vara duktig och skriva uppsatser, läsa samhällslära, försöka lära mig lite matematik och powernappa lite. Sen ikväll blir det träningar, jess! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0