svammel

Åhh vilket fint augustiväder det är, stormar och skitkallt. Nice! Kan det bara inte bli höst, hatar sånt här väder och dessutom är det jobbigt att välja kläder på moron, det är liksom inte varmt eller kallt. Voivoi.
Idag har jag varit ytterst duktig, tagit mig i kragen och läst samhällslära. Det är ju bara typ 5 veckor tills skrivningarna, trodde inte dom skulle komma så fort, det gäller att ta slutspurt i läsandet bara. 
Efter skrivningarna blir det möjligen ett besök till Svea-landet för shopping, avslappning och big time fun resa med Linda och Sara. Och sen är det inte långt kvar tills 15november då jag och resten av familjen beger oss till sydligare breddgrader och ligger 2veckor på playan, niiiice! Tiden bara rinner iväg, och har en massa att göra, det gäller att prioritera lite.
På lördagen fyller även Åbo-favoriten och ett besök dit skulle sitta fint, men pengasituationen säger annorlunda. Kanske blir det Åbo, kanske o titta på Elits-katusäbä turnering, alban-ettan, chill hemma kväll eller så till skären. Konstigt mycket händelser nu, och fast jag halvt lovade mig själv att det var sista gången på ettan för iår förra v-slutet har jag lite sån fiilis att det skulle vara skoj. Väl inne där visar det väl sig att det är fullsmockat och då klarar inte mina nerver det. Eviga köandet vid bardisken och skuffande på dansgolvet får mina nerver till bristningsgränsen. Plus musiken som finns det att bättre på, det finns faktist vi som inte varje jävla kväll orkar lyssna på svenskpop in och ut typ cascada, basshunter, ja ni vet, come ooooon! Så det återstår att se var jag befinner mig på v-slutet. Var befinner ni er?

Tillbaka till samhällslära boken och skatter och skit.


Kommentarer
Postat av: Miilo

Tack! .. Jag klarade uppkörningen :) Men det var nog med nöd och näppe skulle jag tro. Men det var helt hemskt att sitta och lyssna när han gick igenom mina fel, han drog helt massor på de innan han sa om ja va godkänd eller int, trodd ju att jag sku bli galen innan ja fick veta!

2008-08-14 @ 21:16:46
URL: http://linneaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0