svammel

Jag blir så irreterad och stressad över att tiden går så fort. Ibland skulle jag bara hellre än allt annat trycka på en knapp och få tiden att stanna för att hinna med allt. Så mycket jag vill men så mycket man bara måste tacka nej till..
Idag har jag aktiverat min samhällslära läsning, nu har jag bara halva lagboken och eu-kompendiet klar och sen dags att repetera och läsa anteckningarna om och om igen tills det fastnar. Jag vill ut ur skolan och jag vill och hoppas att jag sen när jag söker vidare slipper in och för att detta ska ske måste jag prioritera mera på skolan än vad jag gjort hittils. 
Idag har jag även hunnit tvätta lite kläder och skruva ihop nya crosstrainern som jag kommer att stifta aktiv vänskap med flera gånger i veckan. 

Imoron ska jag åka iväg och bowla, återstår att se hur det hela slutar eftersom jag verkligen är amatörmässig på den sporten. Får knappt klotet fram till käglorna och ifall det far fram finns det en stor chans att den fastnar påvägen. Jo, jag har dåliga erfarenheter...

Nu ska jag försöka få sömn, har haft problem med det de senaste veckorna och har luggit och rullat i sängen, räknat lamm, räknat baklänges och försökt på olika sett men sömnen bara inte kommer. Hat flera nätter luggit till 1-2 och bara tänkt på att guuuud jag ska stiga upp igen om några timmar. 

Gonatt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0