Blä för regn


Jag orkar inte med det här skitvädret mera. Alltså varifrån kommer allt regn?! Borde det inte liksom sluta nångång, inte kan det ju finnas vatten där uppe i all evighet och efter en regning sommar tycker jag ju att det småningom borde sluta. Det skulle passa mig fint. Däremot tycker jag att det skulle få bli höst och kallt. Jag vet inte med egentligen är hösten mysig. Längtar innerligt till slutet på november, skrivningarna är över och att fp fira iaf 2 superdunder kalas! Sen är det inte långt till november och THAILAND! Ligga på stranden och inte ha en endaste tanke på karis eller finland överhuvudtaget, häääärlisssh!Det här lever jag för nu. Och precis vad jag vill ha och behöver för att inte tappa motivationen helt.
 Det är ju ännu några jobbiga månader kvar och kanske det jobbigaste att veta vad och vart efter det här året..
Ser även fran emot säsongstarten för innebandyn. Visst, många helger kommer att gå i innebandyns tecken, men det är det absolut värt, eftersom det helt klart är favoritsporten. Då känner jag faktist att jag slappnar av, har roligt och trivs. Även storvreta resan som förhoppningsvis blir av kommer att vara höjdpunkten, ifall den blir lika lyckad som förra året.

Imoron ser det ut att bli helsingfors besök med 2 av favoriterna för att ha roligt och som det nu ser ut är det den sista gången på en tid med just de här tvp, eftersom S kommer att åka utomlands för en tid framåt, hon kommer definitivt att vara saknad. Möjligen kommer vi att besöka henne där..

elit
© Jesper Mattson | Axo-Karen-Jasse Storvreta 07/08


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0