WTA -08


Idag blir det dags för Elits Winner Takes It All turnering. Det var meningen att det skulle vara en katusäbä turnering ute men på grund av det härliga regnvädret så spelas den inne. Vi kommer att vara de enda flicklaget som är med, Haggorna, så vi har inte så höga förväntningar, utan att ha roligt och bättre fiilis inom föreningen är största orsakerna. Men vem vet kanske vi tar hem hela potten, haha! Tycker att det är roligt att det ordnas sånt här ibland, skitskoj! Synd bara det här med vädret..
Efter det tänker jag bege mig till skären, ingen utgång, dels för att jag inte orkar och för att jag inte har det minsta lust med något sånt ikvl. Istället latas i skären och möjligen försöka läsa lite samhällslära men jag vet hur det slutar ändå så..

Idag fyller min kullannuppu från Åbo 18-år. Ringde just och beklagade att jag inte infinner mig på pangfesten men jag fick skjuta upp inbjudan och hon lovade mig dunderfest då jag besöker henne. Det är synd att jag inte besöker åbo så ofta nuförtiden, men skolan och innebandyn tar mycket tid och så borde det även finnas tid till av koppla av och till vännerna här. Och nu i höst när det nalkas studentskrivningstider kommer det att vara svårt att hinna dit. Men efter gymnasiet möjligen, vill egentligen ingen annanstan än till åbo och studera men när det inte finns ngt som intresserar mig där, inte svenska utbildningar iaf, kanske jag hittar NGT, hoppas innerligt. Åbo är lätt favoritstaden!

Nu ska jag packa klart sakerna, äta, via butiken och sen till trillingarnas lägenhet för att höja fiilisen, haggorna!! Bye!



bilen tagen från : www.egy.nu/program/innebandy.php



Kommentarer
Postat av: tobbe

haha :D de va faktist roligt att det var ett flicklag me! fint gjort av er tjejer :)

2008-08-19 @ 21:57:31
URL: http://tobiasbjo.blogg.se/
Postat av: AP

Jau, jag håller med Torbjörn. :)

2008-08-21 @ 13:46:17
URL: http://niksu.fbcelit.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0