Gokväll


Idag har jag tagit hand om bilen och suttit i serendi. Vi testade ABC's nya carwash med Etta. Tänk att det kan vara så roligt att tvätta en bil, eller så är det bara oss det är fel på. Vi skrattade också halvt ihjäl oss bara när vi skulle komma underfund vilken av alla 1000 knappar som var den som skulle få speglarna in. Efter lite hjälp av manualen i bilen var det inte så svårt heller. :D
 Nu ska jag ta en filt över mig, kolla nya Gossip Girl avsnitt och sen soooova. Sovmorgon imoron, julfest på kvällen. Vårt julfest program kommer att slå alla andras. Iaf kommer vi Abi:n att ha myckeeeet roligt, det kan jag lova. ;) Hoppas bara pokkan håller, kan bli svårt!
Kommer att vara så skönt att ha det undan och bara vänta på julen och sverige-resan. 

Dessutom känns det verkligen inte som fredag idag, och det känns faktist inte som om det är julafton om 4(!) dagar. Ingen snö och bara grått utanför. Hoppas det hinner bli en vit jul!

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0