Julshoppingen undan..



Hjuh vilken dag! Äntligen hann jag med julshoppingen, och lika jobbigt är det varje år. Dessutom har jag märkt att ju äldre jag blir destu dyrare blir det. Eftersom vi ju inte är så få i våran familj. Men skönt att ha det undan, har en enda julklapp kvar och det är den svåraste, måste komma på något riktigt bra! Dessutom kom jag på att måndag kanske inte är den bästa dagen, allt är slut fån v-slutet och dessutom var det palkka-päivä idag så gissa om det fanns andra som jagade julklappar?!

Dessutom har jag varit på länk som coatchen skickade oss ut på. Duktigt. Imoron skola, blä, motivationen börjar tryta igen, med under 1 vecka kvar, orka! Dessutom ber jag till Gudarna att jag får hissan godkänd, om inte vet jag inte vad jag gör. Blä.

Nu ska jag packa lite paket, hoppa i duschen och läsa lite. Gonatt


Man börjar märka att julen närmar sig..


Nytt försök att få gårdagens inlägg publicerat...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0