mjuk landning tillbaka till vardagen


Tuusan vad skönt veckoslutet har varit. Har haft mycket att göra men ändå hunnit ta det lugnt och varva ner i mellan åt. Fredagen var mycket trevlig, med Jonas dimission och senare självständighetssupén i skolan, tillslut släpade vi även oss till favorit kafeét och njöt av trevlig gemenskap. Hemma var jag ganska tidigt och typ direkt när jag kom hem slocknade jag i sängen och vaknade 12 tiden nästa dag. Sömnbrist, japp. 

På lördagen hann jag med serendi kaffe och ta igen allt som hänt under 2 veckorna här. Skratt och funderingar med favorit Etta gjorde lördagen perfekt. Senare på kvällen konstaterade vi att ett nyktert pika-besök till A8 inte sku va helt fel. En timme senare begav jag mig till Etta och småningom hittades vi på A8:s dansgolv. A8 uppfyllde mina förväntningar men de aasiga männen verkade det vara fler av än på länge (eller var det kanske för att jag var nykter?) men vi hade roligt för det. Skrattade åt patetiska människor och dansade. Hemma var jag slutligen ganska sent efter en och annan omväg, men nästa dag var det skönt att vakna pigg och utan någon som helst ångest. Idag har dagen spenderats under täcket med filmer. 

Dessutom har jag helt missat att det är andra advent idag. Det är liksom inte många dagar kvar till julen mera. Inte en enda julklapp är inhandlad men ännu har inte julstressen kommit till mig. Dessutom har skatteåterbäringen nått kontot och jag är glad för det. Tack, tack!

Nu bilduppdatering på pixboxen. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0