Reeboks, Britney och Idols


Gudars vad lessen jag blev när jag såg att Reeboksen som säljs på Blondinbellas webbshop, Bellme.se, är slutsålda. Skickade mail dit tidigare ifall man kan beställa till Finland men fick ingen svar så det fick bli. Blä, för dom var sjukt snygga och billiga. Hoppas tomten hämtar sånä till mig, helst ett par ljuslila.

Tittar förresten med andra ögat på tv:n, det kommer en dokumentär om Britneys liv. Hon är en stark kvinna som blivit nertryckt och jag måste säga att jag gillar henne. Hennes musik kanske inte alltid är 100 men hon lyckas ofta med bra danslåtar, iaf på dom senaste skivorna. Dessutom har hon inte alltid varit så smart i sina val, men ingen är väl perfekt! Hennes misstag står på löpsedlarna och våra märker vi själv och försöker glömma dom, det är skillnaden. Så go Britney!!

Måste ännu gnälla lite, finska Idols. Koop vann idag, men det kändes på nåt sätt så meningslös, allt var så litet jämfört med fredagens svenska Idol Final. Både Kevin och Alice var sjukt duktiga, publiken var grymm, programledarna underhållande och en skit bra show! Underhållning på hög nivå, medan Finska idol, ja var underhållande på en mycket längre nivå!

Nu får det vara slut på bloggandet idag, aktiv har jag ju iaf varit! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0