SWEDEN here we COMEEE


Packningen är i full gång, äntligen är dagen här. Har väntat på det här enda sen förra året då vi kom hem. Men jag skall inte höja förväntningarna så högt, det kan bli skit då. Men ett som är säkert är att det kkommer bli skitskoj och blir det inte det så gör vi det så. Femtiden är det avfärd mot Åbo(?) och hem kommer vi på tisdag moron. 

Igår var det juldagen och affes som de flesta av oss hade väntat redan länge på. Hade troliigen lite för höga förväntningar, men kvällen blev nog bra i varje fall. Skrik och skratt så jag är helt hes och öm i halsen nu. Det blev lite stärv i narikkan och pga. var jag hemma ganska sent. Men allt redde sig lyckligtvis upp sig, skönt. Men märkte i slutet av att såhär många timmar på en krog kanske inte är jag föredrag, förfesten sku gärna fått vara längre, no nu vet jag till nästa gång. Sen lärde jag även mig att vissa saker är värda att kämppa för mera än andra. Så är det och kommer alltid att vara. 

Nu ska jag återgå till packandet, äta lite potatislåda och fixa mej färdig för SWEDEN HERE WE COMEEEEE!!<3

Dessutom skrämde jag just nästan livet av mig när en spindel (ingen vanlig långben utan en Äcklig hårig variant) sprang på golvet, tur att klackarna var i närheten och med lite skrik fick den ge sig. Huups! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0