snart




Äntligen kan jag varva ner lite. Trots jullov har jag varit igång tidigt idag och först nu hinner jag slappa lite.Ute med hunden, tvätta, städa, laga mat, and you name the rest! Men skönt att ha en del undan och imoron kan jag glädjas med en lata-sig dag! 
Med 2 dagar kvar till julafton och sen är det full rulle framåt, juldags middag och Affes, och sen nästa dag bär det av till efterlängtade Sverige.. Juldagen på affes hoppas jag att blir en kymppis kväll, slipper och ha skoj med flickorna och vad är inte bättre än det? Sen krampulantisk åka lite buss o båt så månne inte det blir bra. Sverige resan blir hoppeligen lika kul som förra resan. Sen hem och nyår, nyårs planer anyone?! Ingen aning var jag befinner mej, om inte annat möjligen hemma, nyår har aldrig riktigt varit min juttu. Noja det får jag se sen. 

Nu ska jag krypa under täcket, kolla lite på film, msn:a och bråka med min storebror! Ha en trevlig kväll!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0