Bra humör! :)


Gudars(axo har smittat mig) vad jag är på bra humör (bortsett från regn-slasket). Det goda humöret tror jag beror på att jag  börjar 11 imoron, fyy tuusan så skönt, och så hör och häpna klarade jag av att länka utan smärta i vaderna, nästan iaf. Första gången på länge, riktit länge! Tror en orsak var att då ja länkade fanns de ännu snö vilket betydde mjukt underlag, men en skön känsla ska ja berätta. Nu lite tänjning och månne inte de med tiden blir bättre, nu har det iaf gått ett steg framåt!

Dagen har spenderats en stor del i sere med trevligt sällskap och så hem och så barnvakta lite. Varje torsdag barnvaktar jag 3 flickor, snälla fast emellan far nerverna rejält... Idag har jag först läst en saga sen tittat på Americas funniest videos och sen gick dom och sova, så gjorde jag läxorna och fick 20? betalt av att egenligen inte göra så mycke! Den räcker mycket väl till till typ, serendi! :D

Hoppas ettdera allt äkligt slask smälter bort och de är torrt imoron eller så hoppas jag att de är torr luft och kompakt snö och inte sådär aasit vått..

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0