Eu - inte min grej


Skönt, nu är finska provet avklarat, kunde ha gått bättre men orket att läsa var inte så stor så jag litade på känslan, och om jag nu skulle få underkänt skäms jag, men jag tror inte det!

Imoron är det dags för det svåraste och jobbigaste provet i hela provveckan, SL och eu kursen. Det är massor att läsa, och det går inte sådär bara att lite på känslan + att jag hara varit mycke borta p.g.a skolinnebandy och julfestplanering, inte så bra! Nu gäller det bara att läsa så tuusan ikvl, ångrar bittert att jag inte börjat tidigare, men de e väl så att av dumt huvu får kroppen lida.
Annors är den hä veckan ganska skön, ledig på onsdagen, gegga på torsdagen och politik på fredagen, sen ledig ända till tisdan! Skönt!

V-slutet gick bra, på fredagen träning och chill hemma hos mej med Linda. Lördagen var de bastukväll med laget, trevlig kväll med god mat och roligt sällskap! Vi tittade på tidigare matcher och hadde choko frågesport. :P
Söndagen blev en riktit slappis söndag med träningar på kvällen och några timmar framför datorn.

Nu gott folk är de bara 2 perioder kvar sen sommarlov, före de fyller jag 18 och troligtvis ettdera före eller efter födisen far jag och camilla på slappis sista minuten-resa nånstans till nåt varmt ställe, vart vet vi inte ännu! Jag längtar!

Men nu ska jag börja med Eu-läsningen, ja sku inte alls orka, men tyvärr! / Ciao!



Kommentarer
Postat av: Astrid

Neeeeej, Euprovet är väl inte imorgon. Det är väl först på fredagen, du har antagligen SL5 imorgon :P

2008-01-28 @ 14:04:11
URL: http://astrid.papper.fi

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0