fredagstankar.

Jess, nu e de freda! En sån fiilis skulle ja inte tacka nej till, men den är inte här just nu. Kanske beror de på den tidiga söndasväckningen som jag bra sku klara mej utan (7.30 på en söndag?! Som om ja inte vaknar tidigt redan under skoldagarna) och sen så är vaderna totalt till skit känns det som! Plus att sitta hemma framför datorn är inte heller så tjohejsan meiniki på en freda! Annors e väl allt som vanligt, skola, serendi träningar och sånt!
Och tankarna finns väl ännu kvar men ja orkar inte fundera så mycke mer och ska försöka ta dagen som den kommer och göra de som ja tycker e bäst för mej själv, nog reder det väl ut sig nångång! Orka stressa!

Alltså det ena problemet på de andra. Just som jag trodde att jess vristen är i skick så månne inte, nu e vaderna totalt fast. Klarar inte ens av typ länkka i 5min så tar de så jävla sjukt. Jo ja vet ja borde på massage men de hjälper inte! Men ska försöka bli AKTIV med tänjandet och börja försiktit så månne inte sen släpper! Nån operation tänker ja inte ens fundera på, å så e de sen!

Blev också bjuden på en super mega fest i en super mega fin villa till åbo(stort som ett slott, simbassäng, bubbelpool, stoor inglasad terass), men eftersom vi har matcher så blir det väl bara att sitta hemma, Jess! En super fiilis åbo fest i Elias villa, sku just va nais, fiilisen på åbo-festerna e tuusans bra och så är de ju alltid trevligt att träffa gamla bekanta och träffa nya! Men nojaa nya chanser kommer väl sen igen! Och de e väl inte så hurja länge till pikku-penkkis, som säkert också blir skitkul!


Idag kom även beställningen från hobbyhall, så nu har vi en superdunder kamera! Nais! Min rock kom också me men måst skicka tillbaka och beställa en nummer mindre, annors va den snygg!

Hoppas ni nu har ett trevligare sätt att spendera fredaskvällen, och inte som jag som säkert jumittuu här vid datorn!
Allför idag, tack för idag! :)


Kommentarer
Postat av: malin

borde du månne få laser-behandling? har oxå proböem me spända vader, du måst tänja som faaan o vara i bastun så mycke som möjligt. o tänj på rätt sätt, jag lärde mig först d när ja va 19:D

2008-01-19 @ 17:02:50
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0