God kväll!


Här sitter jag och slö läser andras bloggar, tittar på kläder och annat som egentligen är totalt onödigt. Istället borde jag svettas över min EU inlämningsuppgift, men som ja bestämde orkar ja inte ta stress över de och försöka få ihop något ännu ikvl, om inte ikvl så imoron.

De ha vari ganska vakio dag idag, först skolan sen serendi en stund (sällan) och sen hem. Väl hemma så får ja en sån tuusans hedare, auth! Så inga träningar idag utan slöade i sängen med musik i öronen och väntade på att värkmedicinen sku släppa, vilket nog hände efter en stund.

Vi beställde med Camilla just en ny kamera, äntligen en bra som tar ordentlga foton hoppas jag och så beställde jag även en svart läderjacka, får se bara hur den ser ut! :) Riktit läder och 30E, ett fynd sku jag nog säga..

Nu en kopp te sen o laga projekt!

Moikkis! Snart e de v-slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0