Jag är en torr-boll!


Nu ska jag berätta kära läsare hur detta hela gick till!

Igår satt jag typ heladagen och mer eller mindre stressläste till Eu-provet. Läste ännu idag vid frukosten också, hade präntat in hur hela skite fungerar. Så kommer jag till skolan och etta frågar mej vad jag har läst på, jag svarar glatt EU:s budget, utrikespolitik och belutfattande, sen utbrister hon: Jasse vi har politik prove nu och EU på fredagen.!
Så jess, ja hadde inte läst på någo annat än eu hela igår och så har vi politik prov, så hela provet skrevs med ren känsla...Som tur va de bara två frågor så jag kunde bullshitta allt ganska långt. Men så kan de gå när man har 2 Sl kurser, härlig känsla ska ja berätta! Men nu har jag ju iaf grunderna till EU:n på fredag. :P

Men de gick nog som de gick, omtenter är ju uppfunna. Sen blev det lite gamlasdans och serendi chill med Sara, pojkarna och klöveråtta. Nice!

Idag tänker jag slöa, ta de lungt, kanske ett varv ut med emma och imoron får jag sova länge, är helt ledig, skönt!

Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0