Måndagsfunderingar!


Idag har varit en bra dag såhär långt iaf, förutom att jag ännu känner mig flunssig och lite febrig från v-slutet. :/
Idag har jag utfört många goda gärningar, för till skolan kl.10 fast jag tänkte nog stanna hemma, men duktig som jag är så, sen vakiobesöket till serendi för min och Lindas del (va sku vi göra utan det mysiga stället, inte iaf klara gymnasiet tror jag), pratade, skvallrade, tolkade töntiga och roliga drömmar, spelade kort och pratade lite till. Sen änslöt sig även Josse! :)
Sen hem, där tömde jag diskmaskin och lagade mat. En utsökt makaronilåda ble resultatet! Mums, för att jag själv ha lagat den! ;) Sen hjälpte jag ännu till vid städningen av hjälpköket, duktiga jasse med andra ord.
Nu är min tid vid datorn välbetjänad. Haha!
Även gamlasdans klänningen, frissan och mejket fixat. Känns som betydligt lättare när det är fixat och jag inte mer behöver oroa mig. Det enda som bekymrar mig lite är matcherna dagen efter gamlas och pikku-penkkisen, men jag tänker inte låta Henkka förstöra den kvällen, för hur ofta kommer jag att fira pikku-penkkis - just de! :)

Ikvl även kanske andra delen av Bridget Jones dagbok-Elämä jatkuu eller sen så jumittuu jag här once again!

Borde även kanske börja så småningom förberede mig för den kommande provveckan, men jag har på känn att jag inte riktit orkar! Sällan, med andra ord!


Tack hej!


Kommentarer
Postat av: Sandra

nej för fan, jag tog nog o lite loma från innebandyn när ja fylld 18 så :D de händer ju bara en gång.

2008-01-22 @ 10:11:28
URL: http://cestmoi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0