Onödigt tjatter.


Idag har min dag spenderat i skolan och par timmar i serendi och sen tillbaka till skolan för volleyträningar. Ja vet inte men volley e nog inte riktit min grej, visst är de roligt men kan nog inte säga att ja sku va bra på någosätt..?
Har även försökt att jobba med EU-inlämningsuppgiften, men ja får inte nån början och vet inte riktit hur Tilli vill att jag ska formulera uppgiften. Får väl dra dit något smart bara! Nog blir de väl bra sen!

Borde också börja ta mig en funderare på Gamlas dansen eftersom den närmar sej helatiden.
Vilken klänning?Frissa?Mejk?Skor? Hu gör ni andra?
Som de nu ser ut tar ja min svarta klänning och fixar något i midjan(färglattband?? rosett??) + syr in den lite. Tänker inte satsa fullt me pengar på nån ny klänning som ja typ aldrig sen endå använder.. 
De andra problemet är skorna.. Vet inte om jag med min vrist klarar av svängar hit och dit me klackskor så kanske jag bara får försöka klara mej utan, fast de sku ju va roligare med ens en liten klack, måst bara pröva mej fram.
Mejk och frissa vet ja inte ännu me, sku inte ha pengar men kanske pappa sponssar me lite..:D Sällan!

Ikvl ska ja fösöka installera microsoft office(ska se hu de går:D), och sen måst ja väl arbeta vidare på mina 3000skolarbeten som snart ska lämnas in, sku inte orka!

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0