Tillbaka till vardagen!


Idag började den verkligen oefterlängtade skolan igen, vilket betyder inga långa sovmornar och slöa dagar i sängen, vid soffan och datorn. Blä, men sånt e de bara! Fast en vecka längre lov sku inte skada. Får vänta till sportlovet bara, då ska jag försöka njuta till fullt!

Stressen börjar genaste, 2 gegga arbeten, 1 SL arbete + en massa annat till. Men ja ha bestämt mej för att försöka att inte stressa endå klara av dom! Får se hur de går, hoppeligen bra! Men det stora problemet är också att jag verkligen inte har någon motivation med skolarbete, var ska jag hitta den?

Ikvl tänker jag bara slappa, titta på Bridget Jones dagbok, dricka höst-té och sen sova skönt, för imoron till skolan kl.8 och en dusch i iskallt vatten(oljan e slut och därmed också varmvattnet, mysigt ska ja säga!).

image13

Hon är alltför härlig! :D

Kolla också min Pixbox, har laddat in bilder från storvreta: http://www.pixbox.se/usr_show_id104451_page0_order1.html

Ha en trevlig kväll, för det tänker jag! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0