Blandade känslor..

Har städat, varit ute med hunden i regnet, besök serendi för en stund och snackat skit med Samira idag, skön dag! :)
Ush imoron jobb, vart har all motivation för jobbet försvunnit, jo delvis vet jag men det håller jag för mig själv, men för tillfället trivs jag nog inte lika bra på jobbet som förut.. :S Jobbar hela v-slutet igen, väntar med spänning på nästa arbetslista, fast den ser väl likadan ut, mån-tis ledig, resten av veckan jobb, det skulle inte förundra mig!
Nu är mitt rum städat och nya grejjerna är på plats, jag trivs. Ska lägga in bild på nya hyllan, sen när jag orkar! :D
Är även bjuden på födelsedags surprise-party i stan på fredagen, skulle VÄLDIGT gärna vara med och fira men tyvärr jobbar jag, harmar3000!!  Sällan jag nuförtiden hamnar tacka nej till sånt här, det harmar faktist otroligt eftersom det möjligen är engångs-chanser, men jag tar det igen sen nångång! :D:D

Nu ska jag krypa i stora sängen under nya lakan, läsa lite och sen somna för att orka med jobbet imoron..
Månne det


Dagens låt: Pick it up - Fergie

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0