It feels just like yesterday


Snart bär det iväg till jobbet, inspirationen i bottnet, precis som dom senaste veckorna. Idag är det troligtvis min sista arbetsdag på golffen, egentligen känns det konstigt eftersom en STOR del av sommaren har ju spenderats där, har blivit bekant med flera, fått nya vänner och så vakio-kunderna, så dom kommer jag nog att sakna lite! Sen ledigt 2 dagar och jobb fre-lör-sön, sen borde jag egentligen sluta men jag vet inte ännu helt ifall jag kommer att jobba lite v-slut och sånt, får se!
Lediga dagarna spendaras i öby och förhoppningsvis på Lappvik beatchen, kollade just att dom lovat helt bra väder så! ;) Seeya there people!! :D Hittils har det bara blivit 2 dagar på stranden, så det skulle sitta bättre än perfekt.

Dagens låt: Rihanna - Rehab -härlig låt

Borde även uppdatera pixboxen, karisnatt bilder och så några andra, ska se kanske ikvl efter jobbet om det inte blir vakio serendi och cruis så kanske jag hinner.. :)

Saknar min bil..

Take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0