Regatta-helgen började fint men slutade lite sämre


Sidan har gapat tom nu tid och tänkte att det nu är dags för lite uppdatering. Det har hänt en massa under tiden, både mycket trevliga, trevliga och mindre trevliga saker.

Den mindre trevliga saken först. Jo ni har säkert hört om min bilfärd på lördagen och hur den slutade, i skogen bland träd och buskar, haha! Men eftersom vi bor i karis (you know?!) så ska jag dra den rätta versionen. Jag körde till stugan, och bilen som är bakhjusdriven började kasta med backändan. Sen blev jag i panik, minns inte vad jag gjorde och sen mittiallt var jag i skogen. Paniksamtal till Camilla men fick hjälp av 2 stadi-pojkar, tack som fan!! Men tur-i-oturen hände det inget åt mig och bilen fick egentligen inga STORA skador som det berättas runt om, en massa skråmår och lite småbucklor och sånt men den var i ajokunnossa, såg helt bra ut och inga airbaggar slog ut(som det även rycktas om här!). Men nu är bilen på reparation och får det typ tillbaka först i slutet på augusti, eftersom det är semester-tider för tillfället, men månne inte jag klarar mig! Så nu vet ni, ingen mega-krock alltså, men visst i skogen var jag och skit-skraj..

Trevliga saken/mycket trevliga saken var väl regatta helgen, endast pika-besök på lördagen (huvudvärk och allergi3000) men fredagen hade jag skitkul. Etta agerade som kusk, vilket betydde att jag slapp hem till karis, skönt att sova hemma. Kvällen spenderades på stranden där många gamla och nya bekanta också infann sig. Sen senare tivoli och dans! ;D Hemma var vi nångång 4tiden, skönt, eftersom jobb nästa dag. JO, jag SKULLE ha ledigt hela regatta v-slutet, men månne inte jag jobbade HELA v-slutet, fre-lör-sön, tack bara säger jag!!!! :/
Men jag hade en skitkul kväll iaf. En massa nya männisor, gamla vänner jag inte sett på mycket lång tid, andra bekanta och allmänt trevligt! Gillar även tivoli, dock hade jag lite nervproblem på hela platsen på fredags natten och tänkte att aldrig mer, men det är glömt redan. Snyggt och kiva plats, definitivt flera besök dit i sommar ifall vi hinner.

Imoron är jag ledig, och gudars så sköööönt, har inte någo ork men jobbet mera, tar mera emot för varje dag som går, men tänker jag på pengarna går det väl någolunda.. Imoron ska jag städa, skruva ihop ikea-hylla och allmänt lata mig, sen jobbar jag igen hela v-slutet. Har jobbar varje v-slut sen skolan slutade, sommarlov liksom, kiitti v-sti vaaan!
Borde även uppdatera pixboxen men regatta-bilder men eftersom man måste förminska dom orkar jag inte riktit nu.
Men hit kan jag ju slänga in några :)

     
 

Helgens minnesvärdaste kommentar: Inte är det allergi du har, det är helt klart klamydia! :D:D

Nu och sova!
Take care!



Varför kan inte den här skitbloggen publicera mina inlägg, blir så j-la irriterad på det, här är inlägget från igår kväll, hoppas det nu syns! :@

Take care!

Kommentarer
Postat av: malin

du e skit söt på alla bilder:)

2008-07-11 @ 13:32:15
URL: http://malinsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0