Att vara ledig är härligt!

Sitter och väntar på Sara som skall komma hit. Vi ska titta på Gossip Girl och sen till Serendi för en kopp kaffe och chilla. Etta och Heidi ska också joina, trevligt!

Igår var jag i stugan, kanin och hundvakt, sköönt med lugn och ro och tystnad, precis vad jag behövde.Behövde de här lediga dagarna och har njutit till1000. Känner mig utvilad och det kan bra behövas för att orka med jobbet. Gudars jag väntar på att den förhoppninhsvis maffiga lönen ramlar in på kontot, den behövs verkligen. Bensin och att festa är inte dom billigaste nöjena. Sen ska det shoppas, har en hel del på listan "ska-inhandlas" så pengar är välkomna.
Uppdaterade pixboxen med bilder från v-slutet, så ni kan ju ta en titt. Inte så många och inte så givande men bilde iaf. Och på bilderna ser man kanske hur tuusans skoj jag hade.
Imoron blir det jobb 11-18, varje dag ända till söndagen iaf, och då har linda sötisen kommit hem, härligt!

Dagens låttips: Papa roatch - Scars Härlish!

Fick ett gott skratt på söndagen då jag fick meddelandet: "Miten menee?:P Ja muutes mikä se fiilisbiisi eilisest oli?". Skrattade säkert i 10min o kollade att det faktist var av just den avsändaren, det trodde jag ändå inte! :D Men men, roligt had jag iaf och nu vet jag inte vad jag ska göra mer, nå päivä kerrallaan och lita på magkänslan så månne inte de blir bra. Aldrig fel med nya bekantskaper. :)

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0