Färdigt firat för denna helg


Nu är midsommaren färdigt firad, och tillräkligt iaf för min del. Hade överaskande roligt, både på fredagen och lördagen. Därför har jag kanske varit konstigt trött idag på jobbet också men har ledigt i 2 dagar nu, skööönt och långa sovmornar.

Det var iaf fiilis 3000 och jag är otroligt lyckligt skattad för mina underbara vänner, ni är sååå guldvärda och ger en guldkant på vardagen.

Så hittils har sommarlovet gått helt enligt planerna och har varit tuusans bra hittils, så hoppeligen fortsätter det även såhär. Lite finare väder skulle jag inte tack nej till men...

Snart är det regatta, då ska jag ha skoj, det kan jag lova. :D


Så här skoj hade jag på lördagen med Heidi


Och såhär med Sandra på lördagen, brillorna är en ramdoms (;

Take care! Och hey mera bilder på kommade på pixboxen så fort jag orkar :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du ser pangbra ut i pannlugg ju!! ser att ni haft en bra midsommar, làgg in bilder jag vill ju hàllas underàttad hàr nere;) Nàsta regatta, o dà e jag fòrfan med!;) pussss

2008-06-23 @ 12:21:09
URL: http://libas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hehe, tack :) jo, de va jätteskönt!

2008-06-30 @ 19:21:57
Postat av: Heidi

Kommentaren va min :P

2008-06-30 @ 19:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0