Gokväll.


Gokväll. Har jobbat, tränat och ätit idag, spännande liv eller hur? Har även sett fotboll live på nya konstgräs planen då min mycket ståtliga bror spelade! Kallt som attans så det blev inte så länge men jag o Fridde hann skvallra en del ändå! :D Kanske han blir en Beckis efter lite träning, men det tvivlar jag på.
Fotbolls-em har också dragit igång, så om jag inte har jobbathar jag tittat på fotboll. Ikväll var det bara tråkiga lag så har kollat med ena ögat på tv:n och med andra på datorskärmen.
På samma gång är det ögongodis, gudars, det finns snygga fotbollshunkkar och många är det med, me like! Spännande att så många snygga spelar just fotboll, kanske snyggheten och bollsinnet ligger i samma gener. :D

Imoron morontur på jobbet, skönt så jag slipper hem någolunda i tid, lördagen också jobb men har ingen aning om tiderna ännu eftersom det sku ändras, men mycket troligt en låååååååång dag. :/ Sen på kvällen möjligen ekenäs eftersom det är ekenäs-natt, men vet inte ännu och , ska ändå på jobb på söndagen fast först på dagen.


Nu fotboll sen sovdags! :)


Take care


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej sòtis! saknar dej med! men tvà veckor gàr snabbt!puuusss

2008-06-12 @ 22:42:22
URL: http://libas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0