Stampina!

Idag har det kalasats för fullt eftersom minstingen i familjen fyller 7år, tänk vad tiden går, minns ännu när pappa ringde från BB och sade att det hade anlänt en liten syster till mig.
 Först slappas i solen en stund, sen på glass med Emilia, nam! Senare har vi varit ut och äta, firat hemma med kaffe + tårta och lite kruising med Samira! Haha! Syster var o golfa så var tvungen att söka henne, och gudars vad roligt vi hade, att vi kan bete oss! Fiilis-sammo + skitbra musik + Bmw + pojo skogsvägar är en salig blandning av sött och salt!

Som jag lovade i förra inlägget ska jag nu lägga in en bild på Stampe, vårt nya familjetillskott. Fast jag föredrar hellre namnet Stampina eftersom hon ju är en feminim varelse! Hon är allas mittpunkt och josse kan inte vara ifrån henne, stackars kanin, men månne inte det blir lugnare snart!


                                                               
Stampina i famnen påvägen till Tenala, här är hon lugnast!


Imoron har jag jobb från 8-16, ska vara första gången i Bruksgolf, spännande o hoppeligen många snygga golfpojkar! (;
Ska jobba med M o C, så månne inte det blir bra, fast stressigt det tror jag! Annors trivs jag super på jobbet, hittils har det iaf varit kul!

Nu i säng, tidig väckning och jobb imoron!! Håll även

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0