Trevlig midsommar!

Glad midsommar på er alla! Här hemma hos mig har firandet redan börjat! Först kom sara hit, vi chillade. Efter det anlände axo, didi, Etta, Heidi och tvillingarna Holmström. :) Lite allmät chillas och lite drickas. Härliga brudar allihop.

Nu sitter jag o Heidi här hemma, väntar på Etta och Krista och intar alkoholhaltiga drycker. Just klippte vi mig, eller rättare sagt Heidi gjorde det och nu är det faktist en ny Jasmin. Först färgade jag håret igår, då verkade det orange och jag blev skitskraj och nu är det bara typ blont med orange nyans. Sen klippte heidi mig då, har helpannlugg nu, helt jeees faktist och STOR förändring. :)

Nu iväg! Men hey, fira lugnt!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0