Mone



Regnet öser ner men inget kan få mig från det här fånigt glada humöret. Den största orsaken är att lönen äntligen har ramlat på kontot . Vissa dagar har jobbet känts tyngre än andra men nu inser jag att varje minut har varit värd det, min lön är bokstavligt m a f f i g ! Trodde inte mina ögon när jag såg siffrorna på kontot, jasse tackar och tar emot med öppen famn! Så imoron blir det shopping i huvudstaden, har en massa på önske-, behöver-, och vill ha-listan och nu ska detta bli mitt. Jag måste unna mig och eftersom lönen tillåter så! :D Och jo sen ska jag på kaffe med min nya bekant, ska bli roligt att se hur det går, och i detta fall litar jag på magkänslan och ser vart den för mig, knappast så långt! :D
Med denna lön har jag även råd att cruisa runt lite extra så ni vet, ottakaa iisisti vaan, se on vaan hulliu Jasse! ;)


Nu ska jag gräva ner mig under täcket, bläddra i skvaller tidningar, ringa några samtal och somna med leendet på läpparna. Just nu känns livet p e r f e k t , allting flyter på i min takt, regattan närmar sig, maffig lön och så shopping imoron! Jag kan inte bara skratta åt hur bra allt känns, och just nu gör jag precis vad jag vill och hur jag vill, ingen kommer ivägen för mig.



Take care!

Kommentarer
Postat av: Heni

Tusen tack! Ja e verkligen så otroligt glad!! :D

2008-07-08 @ 23:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0