Efter regn kommer solsken!

 Min bloggdatering har verkligen varit i en djup svacka den senaste tiden.
 
Mycket har skett och just nu känns det som om det alltid finns något jag måste eller borde göra. Har massor som borde göras just nu b.la, modda boken, uppsats, HK-skrivningarna, biollan, bilskolan, körningar, träningar och allt annat. Så fort jag sitter på soffan får jag huono omatunto för att jag vet att HK boken ligger oöppnad på skrivbordet. Sku bara vilja ha  provet skrivet och det bort från tankarna. T
räningarna tar också stryk av det här, hinner helt enkelt inte. Måndagen har jag teorilektion när vi har träningar, på torsdagen barnvakt så det blir bara fredagsträningarna och möjligen matcher. Bara allt sku bli lite lugnare men månne inte snart!
Ush, längtar bara till påsklovet och sommaren, JAG VILL HA MAJ, JAG VILL HA SOMMAR!! (Är knappast den enda?!)

Hey, har inte berättat om min första körning heller. Att gick bra, Ann var på bra humör och jag jävlit spänd. Visst, det gick inte så bra i början, bilen storknade och så var det bra att börja om från början, men klarade hela vägen från kyrkan till bilskolan genom centralgatan (kl. 15.30, värsta tiden), men väl framma skakade jag bara och var helt svettig, oj oj tänkte jag nog då, jag skrattar nog den dagen jag får körkortet! Haha!
Var också den här veckan och köra, helt ok, en bättring från första gången iaf och ska nu på tisdagen igen!

Nu tänker jag bjuda på en härlig takida låt! Enjoy!



 

Nu ska jag försöka gå ner i mitt rum och ta fram Hk boken och känna mej duktig! Senare kanske ett besök till serendi, får se!
Take care!

Kommentarer
Postat av: malin

jag skrev HK förra vintern, o där kom det inte många frågor som hade nnåting med böckerna att göra. det är mest sånt som vi alla vet, men bra e d ju att läsa lite för det!

2008-03-09 @ 18:23:23
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0