Humöret på topp!


Är nyss hemkommen från en härlig fredagslänk! Med bl.a David Guetta, Winehouse och Safriduo på högsta volym var fiilisen grym! Sprang för mig själv helt i pilvissä och njöt, länge sen en länk har fått mig på så här bra humör!  Sånt här gillar jag, känner mej 3000 gången bättre nu, dagens goda gärning uträttad! :P

Har suttit en stund och nördat på datorn, farlig hobby. Massor med nya härliga vårkläder och framför allt härliga färger! Fast jag beställde just några plagg från H&M så titta men inte röra! Kan det bara inte vara sommar imoron när jag vaknar? :D Näe, men nog har ju våren också sin lilla charm, så bara det inte är slask och regn är jag glad!Nog kommer väl sommarn sen sakta men säkert, hoppas jag!

Jag råder er alla att ta en titt på bluebox.se, en massa roliga grejjer, underhållning på topp!

Bl.a den här skulle jag inte tacka nej till, att pryda vår gråa och tråkiga dator med! I och för sig är bilden också grå, men ändå! Även Bibeln (en vänbok för lite äldre) skulle jag inte tacka nej till! Den hittar ni även där! En massa roliga present tips finns också där.



Nu dags för kvälls té och smörgås!  Moidå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0