Makaronilådan


Noja, nu är påsklovet undan och den nya skolveckan invig, svag början av mej men what ever, ORKA stressa! ;) Vadå att det blivit mitt vakio uttryck samma med stidit som förövrigt är ett OTROLIGT fult ord! Aj Aj Jasse!

Idag har jag varit duktig, har varit och söka Josse från lekis och lagat mat. Makaronilåda, mums va gott de ble! Bjussar på bilder lite längre ner!

Påsklovet var välbehövligt efter all onödig stress med skrivningar och annat skit. Torsdagen och fredagen kalasade jag (åt tårtor i mängder) ,lördagen lite shopping och söndagen träningsmatch och filmkväll och igår bara allmänt latas, me like! Har även tråmat i mig allför mycke påskgodis, men hej hur ofta är det påsk, just de!
På lördagen var jag alltså o shoppa till Salo, har länge sökt ett par byxor och att jag hittade ett par och på rea gjorde min dag, har länge letat efter byxor och känslan av ett bra köp gjorde mig otroligt glad, nej huhhuh med mej ändå! Fjant! Annat smått och gott inhandlades också, därbland en födispresent till bror som fyller på fredagen! :) Så att nu är verkligen saldot på konto lågt, aj aj, borde även beställa tid till frissan samt att abikryssningens förhandsbokning ska betalas så ser det verkligen dålit ut. Att Vincent (miss blue ni vet?!) är påväg till korjaamo sku det va mer än nais och fara å tziiga ett varv men ja får se. Hoppas pappa sponssar lite! Måst vara extra snäll! ;)

Nu ska jag som sagt bjussa på lite bilder, kameran e fel inställd och vet inte hur man ska ställa in den ordentligt därför är vissa bilder lite suddiga men whatever!

           

De e alltid roligt att laga mat men att städa är inte alls lika roligt, som tur finns diskmaskiner! :D

Nu ska jag försöka skriva klart min bokrecension om Dan Browns Änglar och demoner, rekommenderar boken om ni inte redan läst den! Sen ikväll Gossip girl, rika och bortskända tonåringar! :)

Sköt om er, syns!

Kommentarer
Postat av: Anonym

härlit me bilder med i bloggen

2008-03-26 @ 22:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0