Skönt!


Puuusssst!

Nu är hälsokunskapen undan, långt borta! Kan inte beskriva hur skönt det är att ha det undan, det här påsklovet kommer verkligen i rätt tid! Tänker vrääka i mig kakor och påskägg ( mycke födelsedagar på gångs), vi tar kesäkunton sen, orka stressa med andra ord!

Hur HK:n gick har jag ingen aning om, knappast så hurja, men godkänt nog hoppeligen i alla fall! Flesta svaren drog jag helt från huvve, så det återstår helt att si hu de blir, hoppas dom bara är snälla med mig!

Nu är bara moddan (uppsatsen och boken) kvar, men de ska jag försöka göra klart ikvl ännu, så Eva inte behöver bli arg på mej, haha!

Men nu kvälls kaffe! Sköt om er och vräk i er påskägg, eftersom de bara e påsk en gång om året! (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0