25 frågor

DIREKT DU LÄSER DETTA ÄR DU UTMANAD
25 frågor om dig själv.


Röker du? - Nej

Snusar du? - Inte

Skolkar du? - Tyvärr jo, det har blivit en dåligt vana. Men vad göra när den motivation som behövs inte hittas någon stans

Gör du frukosten själv? - Kyll

Har du suttit i rätten? - Jo på skolbesök

Har du pussat någon av samma kön? - Kyll

Har du varit på strippklubb? - Ei

Vad gör du när du blöder näsblod? - Brukar inte ha, eller rättare sagt har aldrig haft
När grät du sist? - I förrgår, men det var för jag fick sand i ögonen

Vem kan du prata om allt med? - Om jag ska vara ärlig så ingen, visst finns det personer jag kan prata med om mycket men det finns inte en enda som jag kan prata om precis allt, den personen har jag inte stött på isåfall

Har du solglasögon? - Jo och köpte 3par till i Tunisien

Vem pussade du senast? - Emma, vår hund

Vem kramade du senast? - Minna och Eva, för dom tyckte jag hade varit såååå duktig på jobbet och klarat mig bra

Vad är din högsta önskan just nu? - Att har slutat önska och tar iställer dagen som den kommer och det som kommer tar jag emot som det är..

Vad heter ditt hårspray du använder? - Loreals någo, fix?!

Vem gillar du? - Familjen, vännerna, spec. Linda, Sara och Martsu (dom står mej närmast)

Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Brun-vit randig

Känner du någon som heter Frittjoff? - nej

Har du bärbar dator? - Jo, eller familjens men ni vet.. :d

Är du blyg? - Ibland men beror lite på, oftast är jag nog pratglad och skrattig, you know?

Vad tänker du på just nu? - Att fyy fan jag är trött och bara liiiiite till msn ikvl och sen somna skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0