Härligt, härligt!


Ny-duschad och fräsh, härliga, korta men intensiva träningar, precis vad jag behävde för att få upp motivationen för att fortsätta med kesäkunton.. ;) Hadde inte varit på en lång tid på träningar på grund av tunisien-resan, tidsbrist och andra planer som kommit i vägen och hade helt glömt bort hur underbart det var, måste definitivt börja aktivera mig mera, känner mig som ett aasigt fetto eftersom jag den senaste tiden bara ätit skitmat (dock ingen godis!).

Inget kan få mig från det här superhumöret (inte ens 4 i hissan, jojavet, men nångång måst väl den första 4 i gymnasiet dyka upp och så hade jag faktist inte läst så mycket, så att jag var värd den!) Omtent bara!
Imoron är jag ledig, sköööönt! Ska städa i rummet + möjligen källaren, uträtta bankärenden(jaa-a ni vet inte va jag ska göra?! ;P) och möjligen kahvia! :)

Nu börjar de likna mera ett hem här hemma än vad de har gjort dom senaste dagarna. Det är bara köket som ska fixas till ännu, nice! Nya sofforna anlände, blev nog lite besviken på mönstervalet, men ja ska bara vara tyst, har fått lädersofforna(lyx!) ner hit och gissa om jasse trivs, jo fan!

Nu ska jag spendera kvalitetstid med nya numret av svenska ELLE och iPoden och senare ikväll blir det eurovisions semifinal, där sverige deltar! Skoj Skoj!

Förresten klarade teoriprovet idag! Tjohejjj, trodde de nog aldrig och meningen "fan, nu for de hä åt reven" cirkulera konstant i mitt huvve under provet, men tillslut så blev det på någo vänster godkänt. Vilket betyder uppkörning nästa vecka och sen cruis3000! ;)

BtW, så har jag gjort upp ett mål åt mig. Har ingen tidsbegränsning när det ska vara avklarat, men skulle vara roligt ifall redan i sommar. Jag tänker inte avslöja den för någon, men sen när den är avklarad kan jag avslöja den, men först då! Haha, det här blir nice, och jag bara måsteeeee! ;););)

Nu sängen, tidningen och musik!
Take care!

Kommentarer
Postat av: malin

tillåter du dig äta chips då? du behöv it fundera å bikiniformen. tänk på mig som satt stilla i 19veckor:D har världens asigaste mage nu:( o mer äter ja bara. ojj va rolit att du ha köpt bilen, den e ju fin!! ble du urfattig nu?:) lycka till imo

2008-05-23 @ 18:36:17
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0