Hey, det är inte långt kvar mera! ;)


Jag är så tuusans hungrig men problemet är bara det att jag inte får gå in i köket efter mat, allt är just nymålat.. :/ Nice med andra ord. Min hunger och målningens lukt gör så att jag känner att jag just kommer att få väldans huvuvärk, trevligt. Som sagt håller vi på med lite removering och förnyelse här hemma. Just nu ser det aasit ut här och det finns inget matbord att sitta vid så vi sitter på golvet och äter middag och inga soffor heller så ikväll blir det eurovisions final sittande på en matta, hur trevligt är inte det?!

Imoron har jag även historia prov, därför borde jag inte sitta här och ska försöka hålla mej borta härifrån så mycket som möjligt eftersom jag inte har läst så farligt mycket vilket jag måsta göra idag, men det är såååå tråkit, ja menar! Renässans, Medeltiden och upplysningen, ush! :|

NU LÄSA! Bara jag kämpar mig igenom provveckan är det undan för en stund iaf, hur skönt är inte det?! 1 skoldag och 4 prov + stafettkarnevalen på lördag och avslutningen kvar, niiiiiice!

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0