Irriterad och bitter!


Ush vad jag blir irriterad på mig själv just nu.
Trodde att jag hade körprovet idag men nej jag hade läst fel, hon hade skrivit ti 29.5 och jag hade helt kylmästi trott att det skulle vara på tisdagen men tydligen hade hon menat ti=till den 29.5, så klart kollade jag inte så noga på datumet hellr utan läste bara tisdag. Det krävs nog en Jasse för att klara av detta! Så det betyder att hamnar vänta ännu några dagar. Jobbigaste är att jag hade helt ställt mig in på att köra upp idag men nej! Just så! Nåja men jag får vänta bara lite och prova sen igen, hoppas bara innerligen att jag läpäisee då, de sku bara fattas att jag inte klarar det då fast vem vet med mig..! Nå nu har jag iaf lärt mig att läsa lite nogrannare till nästa gång!

Den här dagen har varit djupt från någonstans, allt har gått snett vilket betyder att jag kommer att låsa in mig på rummet med musiken på hög volym och njuta! 2 lediga dagar, 1 skoldag och SEN!! Me likey! Hoppas bara matta provet som skrevs idag morse är godkänt, fast knappast... Tur att det finns omtenter säger jag bara!!


Tack och hej från en väldig bitter Jasmin

Lars Winnerbäck - Du gamla fria nord

Take care!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0