Livet ler - Jasse ler


Den här dagen har varit perfekt! Allt har hittils gått som de skulle och jag bara sitter och ler! Härligt härlig!
Vaknade, städade lite, satte mig en stund i solen och njöt. Sen dags för körlektion, snack med Sara och sen uppkörningen. Tror jag aldrig har varit såå nervös, helt hemskt. Jag skakade och allt bara snurrade. Det började inte så bra, glömde blinkers engång o då trodde jag nog redan, sinne meni. Men efter 15min tyckte han att kör till bilskolan, du kan öva mera ikväll sen hemma. Visste inte om han menade ironiskt eller inte, men sen kom det, jo nog är du godkänd, inte är du alls så dålig som du trodde, lita bara på dig själv! Nice!
Var för en stund sen ut med bilen och provkörde, gudars så lätt, liksom bara gas o broms när det är automat! Skönt! Så var aktsamma när ni ser jasse bakom ratten! :D

Imoron skola 11-13, bank- o skolärenden å sen jobb 14--> (typ när det stänger vilket betyder 02) och på lördagen avslutning, förfest och ekenäs nattliv! Sen mina vänner sommarlooooooov!! Verkligen efterlängtat!
Sommaren kommer sååå att bli nice, sol, värme, simma, provinssi?, regatta, åbo, fest, sverige besök (J;P) med Linda o Sara, o kanske besök från sverige ;), plus en massa annat chill!

Nu ska jag dra iväg! Bjussar på den bild från bastukvällen, som förövrigt var skoj bilder finns att beskåda på min pixbox jjasmiiin.pixbox.se, sommarjasminmedkarenbrills! (:


image34


Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0