Skolarbeten är inte min favorit hobby..


Just nu känns det verkligen som om jag HATAR kalevala. Varför skulle nån nångång skriva en sån berättelse och varför ska jag nu laga ett finska arbete om det? Jag orkar inte. Tänkte ännu idag på dagen att när jag kommer hem ska jag direkt börja, hah, trodde ni att jag gjorde det. Gjorde allt annat än det, var finns min självdiciplin?? Jag måste seriöst börja göra någo, men det bara inte går framåt, nå månne inte jag knåpar ihop något, stor skillnad..

Började just fundera, inte mycket kvar till sommarlovet och mycket händelser nu. Skolutförd, födelsedagskalas, firas med vännerna, provvecka, teoriprov och uppkörning + en massa till! Tänk så härligt med sommarlov, men först ska jag försöka skärpa min inställning till skolan och försöka prestera så i provveckan att jag känner mej nöjd, sen får jag ju iaf lov och sommar!

Nu ska jag dra iväg med hunden på promenad/länk sen ska jag försöka komma framåt på kalevalan.

Bjussar också på en bild från den härliga stranden i tunisien, mera bilder på kommande så fort kameran kommer hem från pappas jobb och jag hinner muokkaa dom lite :)

image31


Inte så bra kvalitet, min kamera suger (en ny ska inhandlas efter första lönen) och som ni ser är det molningt och blåsigt med sol emellan..  :/

Take care!

Kommentarer
Postat av: malin

vi behövde aldrig laga kalevala arbete, mikaela var snäll :D

2008-05-12 @ 21:43:28
URL: http://malinsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0