Lucialainen


Det är inte långt till december mera, och detta märks bla i HBL. Dessa lucia kandidater som ställer upp och presenteras i HBL varje dag är ganska underhållande, vissa iaf. De tänker mycket positivt på allt och för vissa verkar det som om pengar inte skulle vara det viktigaste, medan jag skulle vilja se dessa personer helt utan pengar leva ett lika bra liv och ha samma positiva åsikt om allting..
 Idag läste vi om en tjej vår ålder.  Till hennes hobby hörde syltkokning, hon ville ha en lila cykel istället för en bil, spenderade mycket tid i kyrkan, älskade körsång och dansade till barock musikstil. Dessutom verkade Farmor vara hennes bästa vän. Sannerligen intressant!

Flera av kandidater skulle även köpa en hybrid bil istället för en vanlig. Hur bra är inte det, men när det kommer till verkligheten tror jag inte ens att de här personerna är så snälla och omtänksamma som de försöker vara.

Jag imponeras inte av ifall dom vill ha en hybrid, vanligbil eller en cykel. Tror ni att detta påverkar väljarna, sant med tragist tror jag utseendet och sångintresset spelar större roll när man väljer sin kandidat.. 


Idag har jag även provkört på nya omfartvägen som öppnades igår, en väg i bra körskick kan man väl iaf tacka för! 

Kommentarer
Postat av: evelina

jag håller faktist med om dedär med Luciorna, rösten + utseenedet e väl viktigast ! :D

Men duu, vii mååst trääffaaasss !!! :D<3

2008-11-04 @ 15:20:28
URL: http://evelinabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0