Nervfel3000


Nervfeeeel, nervfeeeel, nervfeeeel! 
Just nu är jag otroligt irriterad och har tuuusen saker att göra men noll fiilis! Borde packa, städa, laga läxor och massooor till! Tur slipper jag härifrån snart, men frågan är hur fan ska jag klara mig två hela veckor med denna otroligt nerverande person?! Återstår att se.. 

Dessutom borde iPoden synkkas, och jag skulle vara tacksam för låttips på nya låtar, allt duger! :D Dela med dig vet jag!! :) Nya GG avsnitt laddas och möjligen en och annan film, haha! 

Nu ska jag försöka få något gjort, mojjens!

Kommentarer
Postat av: malin

ja hör sällan på musik så kan it hjälpa dig:)

vem har du på nervena me? De går nog bra, dit nere glömmer du det lätt skall du se:)

2008-11-13 @ 19:46:24
URL: http://malinsss.blogg.se/
Postat av: tobbe

skiiit! :( vi föll ut i semin.. jag som ville ha en medalj i innebandy från gymnasie men nix! :)

2008-11-13 @ 20:42:55
URL: http://tobiasbjo.blogg.se/
Postat av: Laska

Tjena. Jag köpte Chris Daughtrys skiva idag, den e bra! Kolla in den!

2008-11-13 @ 21:08:52
Postat av: karin

beyonce - If I was a boy, skitbra! Annat: Thescript och Coldplay, hoppas jag är till ngn hjälp!!



2008-11-13 @ 21:57:12
Postat av: Anonym

Vill du få gratis saker? En iphone? Playstation? Xbox? Du väljer själv! Bli bara medlem på denna gratissida och börja klicka hem fina saker!



http://www.gratisgen.se/ref/97716

2008-11-13 @ 22:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0