Rolig utgång än en gång.


Utgång blev det och roligt hade jag. Först chillade vi och snackade skit med Sandra, sedan begav vi oss till A8. Kvällen bestod till mesta dels av dans och skratt, i ett skede trodde jag att ja sku död av skratt, fan så roligt vi hade.Dessutom chillade vi med blivande poliser, tittade på biljard med nästan väärldsklass. Dessutom har jag märkt att jag lika bra kan presentera mig som bilis-syrra än Jasmin. Småningom börjar det bli smått irriterande.. Ångrar inte ens lite att jag bestämde mig för utgång. Slutligen var jag hemma 4-tiden, trött och sliten men med bra fiilis återigen. 
Planerna för idag är ännu oklara, möjligen ut och gå, Iso-omena???, träningar, film och skrivning av modda uppsats! Sen är det dags för en ny skolvecka, har sovmorgon alla dagar förutom tisdag, härligt! Men mycket skolarbete som inte är lika härligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0