Tjjohoo!


Just nu ligger jag hemma under täcket, fryser och tycker allmänt synd om mig. Febern vågar jag inte mäta, hoppas tempen hålls på 36. Ska dricka lite finrexin och hoppas på de bästa. Jag förstår inte, jag har alltid varit dem friska(1gång på antibiotika kur under 18år och aldrig tagit blodprov så länge som jag minns och mycket sällan besökt läkaren), men nu mittiallt känns det som om jag skulle vara sjuk helatiden. Men det passar bra att jag är sjuk nu, dom två veckorna i Thailand är jag hellre frisk. Inga träningar för mig idag alltså, som tur har jag några lipstick jungle avsnitt osedda och en film osedd. Dessutom är uppsatsen inlämnad. För en gångs skull i tid. Men det gäller att tänka positivt, ja ska inte bli sjuk, jag tänker vara frisk och pigg! Tjohoo! :D

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0