Angst!

Har med ett enda samtal gjort av med ca. 550, autch! En Nikon D40, minneskort och en samsung kamera är påväg hem till oss. Hoppeligen anländer dom före thailand resan, men det lovade kvinnan jag talade med. Jaa-a kommer dom inte fram finns det en arg brud hemma hos oss, så att, dom sku bara våga... Ska snart söka min syster från eftis, söka pengar av pappa och småningom bege mig till Lojo simhall. Väl framme kommer jag spendera min tid i bubbelpoolen, bästa med simhallar, lätt! Länge sen senaste besök, ska aktivera mig på den fronten och försöka besöka stället oftare. Lojo simhall är enligt mig mycket bättre och trevligare än Ekenäs och fast det ligger längre bort kör jag hellre dit. 
Förövrigt har jag varit i skolan idag, hört på Astrids underhållande storrry-time och haft en väldigt givande och skrattrik franska timme. Och besökt serendi, sällan men emellan!

Nu mellanmål och sen lähtö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0