Äntligen!


Äntligen är dagen som jag väntat på här. Underbart. Som det nu ser ut har jag alla prov godkända, beror lite på hur hissan gick idag, hoppas innerligt på godkänd. Har dock lite skolarbeten som ska göras under dagens gång. Skönt att slippa hem tidigt så har man hela dagen på sig. Har relativt mycket att uträtta idag. Rummet ska städas (mitt rum ser alltid ut som ett bombnedslag efter provveckor), tvätta lite kläder, laga mat, skolpapper och träningar ikväll. Länkken som var planerad tills idag får jag hoppa över,vädret är nämligen inte det bästa, får ta ut min energi på städandet och träningarna istället. 

Nu ska jag spela musik på hög nivå och ta fram dammsugaren och vara ytterst duktig! Just nu känns det myyyycket bättre än några veckor sen, hoppas det här håller i sig!



Kommentarer
Postat av: Linda

Hej babe! joo ja ska ha det kul, o hoppas du har en skön helg!! ja hänger med på karkkilakko;) puss

2008-10-02 @ 14:43:38
URL: http://libas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0