Blä*3

Bild från:http://sdsmedia.sydsvenskan.se/archive/00088/RegnMeyer_88902a.jpg

BLÄ för vädret och dubbel-BLÄ för att Jonas har lånat bilen och trippel-BLÄ för att jag måste ta mej till träningarna i regnet. Vadå lat? Förut var inte detta såhär stort problem men nu när man under de senaste månaderna har haft tillgång till en bil känns det värdelöst att gå, iaf i detta väder. 

Rummet är färdig städat och doftar gott. Lakanen bytta, dammet torkat och golvet tvättat. Duktiga jag! Tills ikväll har jag laddat upp med fruktsallad, en ny spännande bok och sen vakio höjdpunkten, BB!

Nu fisksoppa sen ska jag skruva upp högsta volymen på iPoden och ignorera regnet när jag ska ta mig till hallen för att träna. Ska träna arslet av mig och ge järnet, nu ska kunton upp! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0