hjuh.


Regn och åter regn. Att det orkar.
 Hade träningar idag och bra sådana. Dessutom har vår sponsor sponsrat oss med en ny cd-spelare, hur bra är inte det? Gissa om fiilis inför matcher och fiilis under träningar, härligt!Dessutom gjorde jag en snygg landning under träningarna, tappade balansen och där låg jag, hauskat kotivideot material, helt sure ifall nån skulle ja spelat in. 
Imoron blir det bowlingi Ekenäs med laget. Jag är otroligt obegåvad i bowling. Duns och så far det i rännan, ungefär så! Men förra gången lyckades jag faktist med 2 strikar, "kast-stilen" då det gick såhär bra ska vi inte tala om. Men som tur är det roligt och jag inte är en dålig förlorare!

Spinningen igår var egentligen ganska rolig. Har aldrig svettats lika mycket under någon träning, det bara rann, men det tyder väl på att man gjort något bra iallafall. Det här är en träningsform jag kan tänka mig hålla på med om några år. Inte nu, innebandyn tar tillräkligt med tid, men sen när jag blir äldre och så. 

Nu ska jag kolla ifall jag har några viktiga läxor tills imoron som måste göras, sen BB och gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0