höst-trött


Jag är otroligt trött. Var just ut med hunden i regnet, tänkte att det skulle hjälpa lite men nej. Tror det blir powernap och sen ska jag fördjupa mig i Finlands historia och annat trevligt. 

Just nu är inte ekonomin i det bästa skicket men det finns en massa jag skulle vilja ha. Måste iaf investera i ett par vinterstövlar, möjligen rid-stövel modell har sett något par i dinsko och så har vagabond snygga men lite dyrare och en kamera. Hittade en Nikon D40 för ett ganska passande pris och tror att den ska beställas.
 Nästa vecka är det dags för hullut päivät och ett besök dit låter lockande, kanske jag skulle fynda något där.
Imorgon träder min "karkkilakko" i kraft igen, joggingturer och crosstraina istället. Thailand- och innebandykunto, here we come!


Pixmania.com Dinsko.fi

Nu hissaboken here we come, ska försöka gå ett vitsord jag kan stoltsera och vara nöjd med och då vet jag att det behövs kraftansträngningar från min sida..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0