hyvä päivä taas.


Just nu lider jag av fruktansvärt magknip. Lovade mig själv idag morse att bara positiva tankar idag, men det får jag glömma. Känner på mig att detta inte blir någon bra dag. Matlusten är på noll, en halv smörgås har sjunkit ner idag... Skulle också besöka hvc men det får jag skita i, tror jag ligger kvar här i sängen hela dagen, hoppas bara inte detta blir värre. Men på något sätt har jag en konstig känsla att magknipet kommer att sluta i spysjuka, så brukar det oftast bli. Jag vill inte, jag vill inte. Någon som vet vad man ska göra för att undvika detta? Tror jag får skicka pappa till butiken efter jaffa och efter nån bra film. Kanske det lättar lite. Dessutom har jag en hel hög med franska läxor som jag måste laga. Som tur är det en kort skolvecka, endast skola tisdag och onsdag eftersom på torsdagen är det skolinnebandy i kyrkslätt och på fredagen bokmässa, jihuu! Ta mig bort från karis, någonstans där solen skiner, problemen är bortblåsta och läxor inte exiterar, tack! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0