kväller.


Fick ett gott skratt just, huhhu! :D:D

Dt blev ingen lång långsam länk eftersom utanför stormar det, chillade en stund i backgränd, Ewe kom på pikabesök och åt smörgåsar istället. Nu sjunker maten ner igen, men hade magknip just men jag hoppas det går över. 

Insåg just att jag har sovmorgon imoron, var inställd på att ha klockan att ringa 06.57 men nu får jag sova istället, hur skönt som helst! Har inte öppnat en endaste skolbok på en vecka nu och går 2 franska kurser nu, det ser inte bra ut men bättring utlovas. 

Nu tar jag kväller, gonatten!

Kommentarer
Postat av: Miilo

De e Åbo som gäller ju, plus en hel del annat. Nåja, men de e ju roliga jutton så nog lyckas ja allti hitta tid att hinna me allt. :)



Har du föresten en syrra som å heter Emilia? Måst fråga medan ja minns :)

2008-10-22 @ 21:22:47
URL: http://linneaterese.blogg.se/
Postat av: Miilo

Okej, hon va me me någå av sina kaverin på scoutmöte som ja e ledare för ida, å hon e ju jätterolig ;D

2008-10-22 @ 21:37:20
URL: http://linneaterese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0