Låt denna måndag ta snabbt slut!


Mitt superdunder humör från igår kväll hade förvandlats på en natt till helt tvärom. Klockan ringde allt för tidigt och dom få timmar jag närvarade på kändes otroligt långa. Sen blev det ett besök till helsingfors för att söka min plånbok. Huvudvärken blev starkare hela tiden och första gången jag besökte huvudstaden utan att komma hem med något. Största orsaken var väl att jag far till Åbo på fredagen och dit far helt tillräkligt med pengar och hellre shoppar jag där. Hemma har jag tagit en powernap, varit bässoger och allmänt osocial. Nu ska jag bege mig på en kortlänk och hinna hem till BB. Borde också slutföra uppsatsen som går svagt framåt. 

Tung och långsam dag, hoppeligen återkommer gårdagens fiilis imoron!

Sommar -08, lappvik playan! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0